Политиката за квалитет на „Ин Тиме МК БПС“. е насочена кон континуирано подобрување на ефикасноста на меѓународните експресни курирски услуги и гарантирање на одличен квалитет на истите, што одговара на барањата на клиентите и регулаторните комисии.

Нашата политика за квалитет е разбрана, имплементирана и поддржана на сите нивоа во организацијата.

Со цел да се спроведе оваа политика и да се постигнат поставените цели, „Ин Тиме МК БПС“ изгради, имплементира и одржува Систем за управување со квалитет според стандардот ISO 9001:2015, кој е предмет на периодично разгледување и ажурирање.

    Ќе ги постигнеме нашите цели преку:
  • Задоволување на барањата на заинтересираните страни и регулаторната рамка што се применува на дејноста.
  • Исполнување на сите регулаторни и законски барања, како и примена на внатрешни правила и контроли, при вршење на услугата Поштенски трансфер на пари.
  • Утврдување на контекстот на организацијата и следење на информации поврзани со сите надворешни и внатрешни околности кои се релевантни за нашата крајна цел и влијаат на нашиот систем за управување со квалитет.
  • Утврдување на деловните и процесните ризици и можности, одговорностите на вработените и критериумите за нивна проценка, вклучувајќи ги нивоата на прифаќање и соодветните активности за управување со нив.
  • Правилна соработка со клиентите заснована на взаемна доверба и заемно корисни услови.
  • Служење на комерцијалните и логистичките потреби на нашите клиенти кои се развиваат преку бескомпромисен квалитет и вредност во сè што правиме.
  • Откривање на нови можности да им служиме на нашите клиенти и да го зголемиме нивното задоволство.
  • Континуирана оптимизација на организациската структура за адекватен одговор на динамиката на деловното опкружување.
  • Флексибилност во управувањето со човечките ресурси.
  • Ефикасно користење на расположливите ресурси.
  • Спроведување на систематска обука на персоналот со цел зголемување на нивната квалификација и мотивација.
  • Постигнување целосна посветеност на вработените кон Политиката за квалитет и целите на компанијата.
  • Одржување на взаемно корисни односи со добавувачите и партнерите.
  • Проширување на пазарниот удел во земјата.
  • Континуирано подобрување и подобрување на ефективноста на имплементираниот и одржуван Систем за управување со квалитет.

Политиката за безбедност и квалитет на „Ин Тиме МК БПС“ е посветена на континуирано подобрување на нашите услуги и обезбедување дека тие ги исполнуваат највисоките стандарди за безбедност на храната и усогласеност со регулативата.

Нашата посветеност на безбедноста на храната е разбрана, имплементирана и поддржана на сите нивоа на организацијата.

    За постигнување на овие цели, „Ин Тиме МК БПС“ има воспоставено, имплементирано и одржува систем за анализа на опасност и критични контролни точки (HACCP), кој редовно се ревидира и ажурира. Нашите клучни цели вклучуваат:
  • Идентификување и проценка на потенцијалните опасности за безбедноста на храната.
  • Спроведување ефективни контролни мерки за спречување на контаминација.
  • Постојано следење на критичните контролни точки за да се обезбеди безбедност.
  • Обезбедување редовна обука и едукација на нашите вработени.
  • Обезбедување усогласеност со сите важечки прописи и стандарди за безбедност на храната.
  • Редовно ревидирање и ажурирање на нашиот HACCP систем за да се прилагодиме на новите предизвици и регулативи.
  • Одржување на транспарентност и отворена комуникација со клиентите и регулаторните тела.
  • Стремејќи се кон извонредност во секој аспект од нашето работење за да ги одржиме високите стандарди поставени од UPS.
  • Како авторизиран давател на услуги на „United Parcel Service (UPS)“ за Северна Македонија, горди сме што ги одржуваме ригорозните стандарди кои ја одразуваат нашата посветеност на безбедноста и квалитетот.